3 Mayıs 2013 Cuma

Bahçe sezonumu açtım:)

 Hafta sonu  sağolsun eşim rengarenk çiçeklerle bahçeyi donattı. Ben de havaların da iyice ısınmasıyla  hemen çalışmalarımı bahçe masama taşıdım. Kaat'ı çalışmalarımı tek tek taşımak biraz zor oluyor ama hem gün ışığından faydalanabiliyorum hem de baharın tadını çıkartıyorum. Takı malzemelerimi taşımak daha kolay oluyor ben de sipariş ve hediyelerimle sezonun açılışını yaptım.

 Komşunun leylaklarının kokusu  ve bizim mevsimlik çiçeklerin görüntüsüne kuş cıvıltıları da eklenince yapmayı sevdiğim işlerden aldığım keyif  daha da arttı :) Ancak resimlerini paylaşabiliyorum ama keşke leylakların kokusunu da size buradan iletebilsem:(



Gözlük sapı modellerim
Bugünkü üretimim bu kadar olabildi:)





  Bal gözlü oğlum da bu durumdan çok mutlu, evde olduğum gün sayısı az, bir de kış soğuğunda bahçede onunla ilgilenemiyordum şimdi günü birlikte bahçede geçiriyoruz.

Bal gözlü Baron'umuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder